Good times

Guuud vad det har regnat hela dagen och mörkt har det varit vilket jag egentligen inte har något emot.
I fredags åkte jag och Magnus till Anna och Kenth där vi åt taco och spelade ett jätte roligt spel och hade det riktigt trevligt..like always!! På lördagen hade Anna Sexparty och med det menar jag ett party....där en kvinna kommer ditt och demonstrerar olika sexleksaker...Haha men jag tror ni fattar. Det var mycket uppskattat och så träffade jag vänner som jag inte sett på ett tag så det var kul. Men inte lika kul dagen efter, man kände sig som tåget hade kört över en precis när man hade vaknat men efter en stund piggnade man till och man kände sig i bättre i form. På söndagen slappade vi mest eftersom vi var lite bakis...och det blev lite dagen efter käk med...Pizza.
Vi åkte hem vid åtta och var sedan hemma i Lund vid 10 och då var man verkligen helt slut, men gick inte till sängs förrens vid 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0